ASISTENT/KA-RECEPČNÍ V ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI
Předchozí
Zvládnete s úsměvem vyřešit jakoukoliv situaci? Je na Vás spoleh a ve svých věcech máte pořádek? Máte rád/a pestrou práci a rád/a spolupracujete v týmu? Pak se těšíme, až se s Vámi setkáme a popovídáme si o možné spolupráci.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
Hledáme člověka, který má organizační schopnosti a nad svou prací přemýšlí, nemá problém se základní komunikací v aj, umí pracovat ve Wordu, je samostatný, ale nebojí se zeptat, když tápe. Neočekáváme samostatnost ihned, ale očekáváme chuť učit se novým věcem a přijímat zodpovědnost za svá rozhodnutí.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
Zajištění plynulého chodu kanceláře, administrativní podpora právníků, správa datových schránek a ověřovacích knih, konverze dokumentů, zadávání lhůt, spisová agenda, obsluha recepce a uvádění návštěv, zajištění občerstvení, pochůzky, objednávky pro kancelář.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
Zajímavé finanční ohodnocení – NÁSTUPNÍ MZDA 32 000 až 36 000 Kč podle předchozí praxe v administrativě s garancí dalšího mzdového růstu, roční odměny, benefity – stravenky Ticket Restaurant ve výši 150 Kč/den, v rámci roku až 5 dní placeného volna nad rámec dovolené, občerstvení na pracovišti, penzijní připojištění.
Pracovní den budete trávit v moderních prosvětlených kancelářích, ke standardu patří klimatizace, plně vybavená kuchyně a jídelna, venkovní terasa se zahradou.
PRACOVNÍ DOBA – směnný provoz, 3x v týdnu 8:00-16:30, 2x v týdnu 9:30-18:00.
Nástup možný ihned.
Když nám pošlete Vaše CV s fotkou, rádi Vás pozveme na kávu a promluvíme si o možnostech budoucí spolupráce. Kontaktujte nás ještě dnes: miroslava.radkova@akf.cz